حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

ای رفیق، پس از آشنا شدن با این آیات و روایات نورانی، دیگر هیچ عذری پذیرفته نیست‌؛ عذرهایی مثل این که فردای قیـامت بگویی: «نمی‌دانستم» یا «به من نگفتند» وگر نه راه کمال و سعادت را بر میگزیدم و به این شقاوت و خواری نمیافتادم‌.
پس بهوش باش و با جماعتی که موسیقی، همچون خون در رگ‌هایشان جریان یافته و تا عمق وجودشان ریشه دوانده، همراه مشو. اینان نه در سؤالات هولناک قبر، به یاری‌ات خواهند آمد و نه در صحرای محشر به دادت می‌رسند و نه در موقف صراط، دستت را می‌گیرند. اینان هیزم جهنم هستند، پس دعوتشان برای گناه را جواب مده و پاکدامنی خود را تباه مساز.
و وای بر آن کس که بعد از آشنایی با «منهاج فردوسیان»، همان راه روشن برای رسیدن به بالاترین قلّه‌ی بهشت برین، با حال تکبر، چنان که گویی آن را نمیشناسد، بر گمراهی خویش، سماجت ورزد‌.

«تِلْکَ آیاتُ اللهِ نَتْلُوهَا عَلَیک بِالـحَقِّ فَبِأَیِّ حَدِیثٍ بَعْدَ اللهِ وَ آیاتِهِ یُؤْمِنُونَ * وَیلٌ لِکُلِّ أَفَّاکٍ أَثِیمٍ * یَسْمَعُ آیاتِ اللهِ تُتْلَى عَلَیهِ ثُمَّ یُصِرُّ مُسْتَکبِرًا کَأَن لَّمْ یَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِیمٍ» (۱)
پس بعد از خدا و نشانه‏‌هاى او به کدام سخن خواهند گروید؟! واى بر هر دروغ‌زن گناه‏‌پیشه، [که] آیات خدا را که بر او خوانده می‌‏شود می‌‏شنود و باز به حال تکبر، چنان که گویى آن را نشنیده است، ‏[بر گمراهی خود] اصرار می‌کند‌. پس او را از عذابى پردرد، خبر ده‌.

تَمَّت بِعَونِ اللهِ تَعَالی

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۰ نظر

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب، اظهار نظر می‌کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است