با سلام از کجای آیه این تفسیر یا توضیحی که شما فرمودید (به عبارت دیگر، راه محبوب شدن در دلها، منهاجی شدن است. یعنی اصلاح اعتقادات و اعمال بر طبق آنچه در قواعد نظری و قوانین عملی منهاج فردوسیان آمده است.) اسخراج میشود؟ روایتی هم که ظاهرا ذیل این آیه با این مضمون وجود ندارد. الحذر که وارد وادی تفسیر به رای نشوید. با تشکر
اساس برنامهی تربیتی منهاج فردوسیان بر دو پایه استوار است؛ ایمان و عمل صالح. خود این آیه به همراه بیش از نود آیهی دیگر، راه رسیدن به سعادت و کمال را همین دو پایه معرفی کرده است. برای تکامل باید اصلاح اعتقادات نمود و اعمال را تصحیح کرد. آنچه در قواعد نظری منهاج فردوسیان آمده، همان اعتقادات ناب شیعی اثنی عشری است. و آنچه در قوانین عملی منهاج فردوسیان آمده، همان احکام ناب فقه شیعی اثنی عشری است. وقتی خود آیه به روشنی مستند ما برای برنامهی تربیتی منهاج فردوسیان است، چه نیازی است که روایتی برای تفسیرش بیاید؟! دقت بفرمایید.