حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

سلام
می‌گویند برای اینکه هر روز با امام زمان عج متصل باشید برای وی دعا کنید و با ایشان حرف بزنید، حالا ما چگونه با حضرتش حرف بزنیم تا بتوانیم این ارتباط روزانه را برقرار کنیم؟

************
باسمه تعالی

سلام علیکم
اتصال، ثمره‌ی ملکوتی توجه است. به هر چیزی که فکر کنید یا در موردش حرف بزنید یا بنویسید، به آن چیز توجه کرده‌اید و این توجه، در ملکوت جهان، همان اتصال است. پس وقتی در مورد چیزی بنویسید یا حرف بزنید یا فکر کنید، در حقیقت با آن چیز متصل هستید و هر زمان توجهتان به چیز دیگری معطوف شد، اتصالتان از موضوع اول قطع می‌شود.
برای اتصال به ساحت مقدس استاد حاضر (ارواحنا فداه)، از هر طریقی که برایتان بهتر جواب می‌دهد، به آن حضرت توجه کنید. به محض توجه کردن، اتصال برقرار می‌شود و برکاتی که باید از آن ناحیه‌ی مقدسه دریافت کنید، شروع به آمدن می‌کند.
روش‌های توجه برای افراد، مختلف است و نمی‌توان به همه، یک روش را پیشنهاد داد ولی معمولاً ساده‌ترین روش، حرف زدن درباره‌ی آن موضوع است. وقتی می‌خواهید به استاد حاضر (ارواحنا فداه) توجه کنید، آن جناب را تجسم کنید که روبروی شما نشسته‌اند و شما با ایشان گفتگو و درد دل می‌کنید. همچنین می‌توانید برای آن حضرت نامه بنویسید؛ نامه‌ای که نیاز به ارسال ندارد و در همان حالی که نوشته می‌شود، به مقصد می‌رسد و کار خودش را انجام می‌دهد. یا می‌توانید فضایل و مناقب آن حضرت یا شرح تشرفات به حضورشان را بخوانید یا بشنوید. بالاخره مهم نیست از چه طریقی توجه می‌کنید، مهم این است که توجه کنید که همین توجه، اتصال است.

موفق باشید
حاج فردوسی

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۰ نظر

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب، اظهار نظر می‌کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است