حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

سلام

فرزندم به شدت گوشش آلوده به حرام شنیدن است و دائم در حال موسیقی شنیدن است و قطعا چنین گوشی مواعظ و پند و اندرز و نصیحت نورانی را نمیپذیرد که قران نیز به صراحت فرموده صم بکم عمی فهم لا یرجعون و این وعده قرانی است که اینان از صراط شیطانی خود برنمیگردند حالا تا صبح هم براش روضه بخوانم این حق است و این باطل اون بر صراط باطل خودش خواهد رفت.
اما برای اینکه کلامم در گوشش تاثیر گذار شود چه راهکار و دستوری برای پاکسازی مجرای شنیداری و گوشش را دارید که بعد از پاکسازی من باهاش صحبت کنم و کلام نورانی ام از مجرای نورانی خودش وارد روح و درونش شود که انگاه جرقه ای در درونش ایجاد شده و سر عقل و صراط هدایت بیاید.

************
باسمه تعالی

سلام علیکم
تنها سلاحی که در این مواقع می‌شناسم، سلاح دعاست. در مظان استجابت، بسیار برایش دعا کنید تا رب العالمین در زمان مناسب، استعدادهای معنوی‌اش را شکوفا سازد و به نهایت رشد خودش برساند.

موفق باشید
حاج فردوسی

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۱ نظر

  • ابراهیم نوشته است:
  • سلام علیکم
    مظان استجابت دعا و اهم آن را لطفا بفرمایید
    متشکرم
    جواب حاج فردوسی:
    سلام علیکم
    جواب شما در نشانی زیر منتشر شده است:
    موفق باشید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است