حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

سلام و عرض ادب
وقت زیادی نداریم مدتی هست که دنبال خونه اجاره ای به بنگاه ها مراجعه میکنیم اما خونه ای مورد پسندمون باشه نیست اکثر خونه ها خیلی اجاره‌شون بالاست چکار کنیم خونه خوب و با برکت برامون جور بشه؟
التماس دعا
ممنون از وقتی که برای پاسخ دادن قرار می دهید.

************
باسمه تعالی

سلام علیکم
برای رسیدن به این خواسته یا هر خواسته‌ای از این دست، این دو کار را به دقت انجام داده و تا حصول نتیجه، ادامه دهید.
اول: مشخصات دقیق منزلی که می‌خواهید اجاره کنید را بر روی کاغذ بنویسید. مشخصاتی مثل این که چند متر باشد، طبقه‌ی چندم باشد، چه جور همسایه‌هایی داشته باشید، شمالی یا جنوبی باشد، چند اتاق داشته باشد، کف و دیوارها چه پوششی داشته باشد، به چه محل‌هایی نزدیک باشد، چه مقدار رهن و اجاره داشته باشد و مانند اینها.
دوم: این نوشته را روی سجاده‌یتان بگذارید و بعد از هر نماز، به طور کامل و دقیق، بخوانید و از خدای تعالی بخواهید منزلی با همین مشخصات به شما بدهد.
نکته‌ی مهم این است که نوشته‌یتان باید ثابت باشد و عوضش نکنید؛ پس قبل از شروع درخواست به این شیوه، با مشورت اعضای خانواده، مشخصات منزل دلخواهتان را نهایی کنید.

موفق باشید
حاج فردوسی

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۰ نظر

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب، اظهار نظر می‌کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است