حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

سلام حاج فردوسی
من و سایر دوستان منهاجی در این که خمس را به چه کسی بدهیم، خیلی حیران و بلاتکلیف هستیم. خواهش میکنم خودتان قبول کنید چون به اشخاص دیگر، اعتماد نداریم.

************
باسمه تعالی

سلام علیکم
این که سهم امام (علیه السلام) را از شما و سایر دوستان عزیز منهاجی دریافت کرده و در رضای حضرت صاحب الامر (ارواحنا فداه) هزینه کنم را قبول نمی‌کنم؛ ولی اگر خودتان تشخیص داده‌اید که مصرف سهم امام (علیه السلام) در نشر منهاج فردوسیان، مورد رضایت آن جناب است، می‌توانید سهم امام (علیه السلام) به تنهایی را به عنوان کمک به نشر منهاج فردوسیان، برای من واریز کنید. منظور از سهم امام (علیه السلام)، نصف خمس است. نصف دیگرش، سهم سادات فقیر است.
به عنوان مثال اگر خمس امسال شما، دو میلیون تومان شده، می‌توانید با تشخیص خودتان و بر عهده‌ی خودتان، نصفش (یک میلیون تومان) را به عنوان کمک به نشر منهاج فردوسیان، برای من واریز نمایید.
این تصمیم را به اشاره‌ی حق تعالی و در پاسخ به اصرار چند ساله‌ی اصحاب منهاج فردوسیان گرفتم.
امیدوارم خداوند متعال ما و شما را در پیمودن راه رضایتش، یاری بفرمایاد و فردوس اعلی را منزلگاه ابدی‌مان قرار دهاد.

موفق باشید
حاج فردوسی


درگاه کمک به نشر منهاج فردوسیان

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۰ نظر

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب، اظهار نظر می‌کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است