حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

سؤال: آیا تمام مخالفان و دشمنان منهاج فردوسیان در یک درجه قرار دارند؟

جواب: دشمنان و مخالفین منهاج فردوسیان را درجاتی است که در زیر به آن اشاره می‌کنیم:

منهاج‌پاد خوش‌خیم: کسانی هستند که با شنیدن پاره‌ای اتهامات نسبت به نظام تربیتی منهاج فردوسیان یا اصحاب منهاج فردوسیان، نسبت به این برنامه‌ی تربیتی و کسانی که بر طبق آن سیر تکاملی دارند، نظر موافق و مثبتی ندارند. اینان چون فقط دچار سوء تفاهم هستند، به راحتی قابل اصلاح و درمان بوده و مخالفت‌شان، خوش‌خیم است.

منهاج‌پاد بدخیم: کسانی هستند که علاوه بر بدگمانی نسبت به منهاج فردوسیان و اصحاب آن، زبان به بدگویی و تهمت‌پراکنی و شایعه‌گستری نسبت به این برنامه می‌گشایند. اینان اگر در شرایط مساعدی قرار بگیرند، امید اصلاح در باره‌شان می‌رود.

منهاج‌پاد دژخیم: کسانی هستند که به خیال خام خود، می‌کوشند تا نور جهان‌افروز نظام جامع تربیتی منهاج فردوسیان را خاموش یا کم‌فروغ سازند. این افراد، با توجه به اشکالی که در ناحیه‌ی نطفه دارند، هیچگاه به راه رشد نخواهند آمد و چیزی جز «سکوت» و «سلام» جوابشان نیست.

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۰ نظر

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب، اظهار نظر می‌کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است