حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

حاج فردوسی

معلم معنویت و مؤلف منهاج فردوسیان

سؤال: چگونه منهاج فردوسیان، دنیا و آخرت را درست می‌کند؟

تفصیل سؤال: ادعا دارید کسی که تا مرحله‌ی ششم قوانین را به صورت مستمر مراعات کند، هم دنیایش درست ‌می‌شود و هم آخرتش! این ادعا بر چه اساسی است؟

جواب: این ادعا به استناد این سخن خدای متعال است که در قرآن کریم می‌فرماید:
«أَلا إِنَّ أَوْلِیاءَ اللهِ لاَ خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَلاَ هُمْ یحْزَنُونَ * الَّذِینَ آمَنُواْ وَکانُواْ یَتَّقُونَ * لَهُمُ البُشْرَی فِی الحَیاةِ الدُّنْیا وَفِی الآخِرَةِ لاَ تَبْدِیلَ لِکلِمَاتِ اللهِ ذَلِک هُوَ الفَوْزُ العَظِیمُ» [سوره‌ی یونس، آیه‌ی 62 تا 64]
ترجمه: آگاه باشید که بر دوستان خدا نه بیمی است و نه آنان اندوهگین می‏ شوند. همانان که ایمان آورده (یعنی قواعد نظری را قبول کرده‌اند) و همواره پرهیزکاری ورزیده ‏اند (یعنی قوانین عملی را مراعات نموده‌اند) ؛ در زندگی دنیا و در آخرت مژده برای آنان است؛ وعده‏ های خدا را تبدیلی نیست، این همان کامیابی بزرگ است.
بهترین نعمت در دنیا و آخرت، این است که انسان از بشارت خدای تعالی بهره‌مند باشد و نه از آینده‌اش بترسد و نه بر گذشته‌اش غمگین باشد. چنین زندگیِ پاکیزه‌ای فقط در سایه‌ی حرکت بر منهاج فردوسیان، میسِّر خواهد بود و بس.

تعداد نظراتی که بر این مطلب نوشته شده است: ۰ نظر

اولین نفری باشید که در مورد این مطلب، اظهار نظر می‌کند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
این وبگاه در ستاد ساماندهی پایگاه‌های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به شماره‌ی شامد: «1 - 1 - 769104 - 65 - 0 - 3» ثبت شده و تابع قوانین مکتوب جمهوری اسلامی ایران است. / مطالب این وبگاه، وقف عام بوده و نشر آن، حتی بدون نام، آزاد است